11 maig

Curs: Com negociar amb habilitat els meus encàrrecs

Horari: 10-14h
Lloc: Seu APIC. Carrer Balmes 177 1r 2a Barcelona

Capacitat màxima: 16 alumnes

Preus:
Socis: 25 euros (Es passarà la quota per l’entitat bancària del soci/a)
No socis: 40 euros (Es facilitarà un núm. de compte per realitzar l’ingrés)

Inscripció:
Respondre aquesta circular o enviar un correu a info@apic.es sol·licitant plaça (Important: es prega als no socis deixar un telèfon de contacte). Es confirmarà plaça enviant un correu electrònic amb tota la informació al respecte.

En cas de no haver un mínim de places confirmades, l’Apic es reserva el dret de cancel·lar el curs
No s’acceptarà la devolució de l’import del curs pagat abans de 48h de l’inici del curs sense una causa justificada

Idioma: El curs es realitzarà en català

Descripció:
Els coneixements relacionats amb la negociació són importants per a totes aquelles persones que vulguin tenir un desenvolupament professional estable. El procés creatiu acaba en una relació Client – Proveïdor marcada per uns pactes en els quals les dues parts hi tenen quelcom a pactar perquè la relació arribi a bon port.

L’il·lustrador, com qualsevol altre professional, ha de percebre uns emoluments dignes en correspondència al seu treball, que dependran tant de la qualitat de la seva obra com de les seves habilitats negociadores. La rendibilitat depèn de la capacitat negociadora de cada part.

Objectiu:
Disposar de les eines de negociació necessàries per tenir un “tu a tu” amb persones que saben estar en aquest terreny i que, a vegades, dominen la situació no sols pel fet de ser client, sinó per saber jugar les seves opcions d’una manera idònia. La posició de client no la podem canviar, però sí podem fer créixer  les nostres habilitats.

Requisits:
Es tracta d’una formació oberta a tothom qui vulgui millorar les seves habilitats en la taula de negociació quan es troba amb un client interessat en arribar a un acord professional. Només es demana venir amb una plena disposició a participar de manera franca i oberta.

Temari:
1. La importància de la preparació prèvia: els paràmetres i mòbils de compra del interlocutor.
2. El llenguatge personal: la autoconfiança.
3. Evitar negociar sense paràmetres i sense haver mostrat el producte (dissenys o il·lustracions)
4. La comunicació de preu: sense subjectes personals, les paraules prohibides, el control dels silencis.
5. La línia del preu: establir els límits, com baixar i què demanar a canvi.
6. Operacions de calculadora.
7. Resolució de casos i dubtes.

Professor:
Xavier Guillamet. Diplomat en estudis de Direcció Comercial i de Màrqueting, ex – directiu d’empresa multinacional, fa més de quinze anys que es dedica a la docència en temes relacionats amb el management, la producció, el màrqueting i les vendes. Professor titular de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona i consultor de vàries empreses. El seu llibre VENTAS Y NEGOCIACIÓN s’ha convertit en un manual de freqüent ús i consulta tant en àmbits professionals com universitaris.