09 novembre

Curs: Com vendre els teus productes amb Instagram. Crea la teva pròpia botiga online

Horari: 10-13h
Lloc: Seu APIC. Carrer Balmes 177 1r 2a Barcelona

Descripció
Milions d’usuaris entren cada dia a Instagram en busca d’inspiració, idees i nous productes. Instagram segueix creixent i innovant i des de fa uns mesos tenim activa una de les funcions més desitjades, les ‘Shopabble post’, publicacions que permeten vendre i comprar sense sortir de l’aplicació. Una oportunitat per fer arribar els nostres productes de manera atractiva a clients potencials.
En aquesta càpsula veurem com instal·lar aquesta funcionalitat en el nostre Instagram i quina és la publicitat més efectiva per arribar al públic interessat. Sabrem com aprofitar el temps que els usuaris passen a la xarxa buscant inspiració per vendre els nostres productes sense necessitat de tenir botiga online.

Objectius generals de l’activitat
Com instal·lar la funció ‘Shopabble’ per vendre a Instagram. Com fer publicitat efectiva. Veurem també quins anuncis funcionen i quins no, com segmentar per localitzar el nostre public objectiu i enviar missatges amb valor per arribar als nostres clients potencials.

Objectius específics de l’activitat
Com crear un catàleg de productes a Facebook per vendre a Instagram. Com etiquetar els productes amb enllaços a la botiga online. Planificar accions per despertar interès per a la compra. Com fer que el producte es mostri més atractiu. Com localitzar els clients potencials a través de la publicitat.

Requeriments per fer l’activitat
Ser usuari habitual d’Instagram.
Caldrà portar smartphone o tablet amb el perfil d’Instagram prèviament creat.

Temari
Requisits per tenir botiga a Instagram
Com crear un catàleg de productes
Quines passarel·les de pagament podem utilitzar
Trucs per destacar i fer més atractius els productes
Com captar l’atenció amb les imatges dels productes que venem
Com fer un anunci pas a pas
Segmentació, pressupost
Tipus d’anuncis a Instagram
Introducció al gestor d’anuncis de Facebook
Com aprofitar les stories per impulsar la compra del nostre producte
Anuncis que funcionen
Què cal evitar en publicitat

Professora
Mònica Urrutia. Dinamitzadora de comunitats, projectes 2.0 i creació d’estratègies digitals a Internet. Col·labora amb pymes en la creació plans de màrqueting digital. Ha estat formadora pel Govern de la Generalitat i les 12 conselleries. Fa formació a diversos programes de Barcelona Activa com ‘Obert al Futur’ orientat al petit comerç. Imparteix cursos en varis ajuntaments.

…………………………………………

Dades bàsiques
Lloc: seu APIC. Carrer Balmes 177, 1r 2a
Dia: divendres 9 de novembre
Horari: 10h-13h (3h)

Capacitat màxima: 16

Preus
Socis: 20 euros (Es passarà la quota per l’entitat bancària del soci/a)
No socis: 30 euros (Es facilitarà un núm. de compte per realitzar l’ingrés)

Idioma
El curs es realitzarà en català