Premis des dels Estats Units i des d’Àsia per la socia de l’APIC Sonia Alins
Autor:  |  Publicat el  | 

L’obra Japanese swimmers, que l’artista lleidatana va crear fa uns mesos per la campanya de comunicació “Find a new face of Ofuro” de l’agència japonesa Dentsu Inc. (la cinquena agència de comunicació més important a nivell mundial), ha rebut recentment dos reconeixements internacionals en forma de premis.

Per una banda, Japanese swimmers ha obtingut un Award of excellence en la categoria de publicitat en el Illustration Annual 60, certàmen organitzat per Communication Arts desde California. 

Des de Tailàndia, L’obra de la Sonia Alins també ha rebut dos premis, procedents del certamen ADFEST, el festival per a creatiurs més famós d’Àsia ara mateix. La obra Japanese swimmers va aconseguir un Lotus Gold Award dintre de la categoria d’il·lustració i un Lotus Silver Award dintre de la categoria de millor us d’una il·lustració en una campanya de comunicació.

 

Japanese swimmers, una obra d’art creada per revitalitzar una cultura

L’obra Japanese swimmers va neixer com a incentiu visual dintre de la campanya “Find a new face of Ofuro” (redescobreix l’Ofuro) creada per l’agència japonesa Dentsu Inc. per revitalitzar la ancestral tradició nipona del bany. 

Tot i que el bany japonès d’aigua calenta és una tradició única i part essencial de la cultura japonesa, els joves que gaudeixen relaxant-se amb l’Ofuro han anat disminuint en l’actualitat al Japó. Per aquesta raó, la campanya pretén encoratjar els joves a redescobrir aquesta tradició a través d’una perspectiva més actual. En una conferència amb joves escriptors que havien de participar en la campanya escrivint textos en xarxes socials, un poster de Japanese swimmers va estar present per servir d’inspiració als escriptors, com una representació al·legòrica de la cultura de bany japonesa.

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *